A sada ozbiljnije objašnjenje. Previše je upita a još više mogućnosti postavljanja pitanja putem svakojakih platformi te bi trebali imati razumijevanja da niste Vi jedini koji ima nekakav problemčić ili pitanje te zamislite da nekoliko desetaka pitanja dolazi na sve moguće društvene mreže i mail adrese, pa se pak za godinu dana sjetite da ste nešto poslali a mi bi kao trebali znati gdje se to nalazi. Vrlo ambiciozno.
Iz tog razloga svi se Vaši upiti, poslani materijali kao i odgovori nalaze na istom mjestu kronološki poslagani i sa privitcima. Te postoji točno vrijeme kada je poslano, odgovoreno ili zatvoreno.
Stoga Vas Cindly molimo da se pridržavate pravila i uvjeta korištenja na obostrano zadovoljstvo.
Mail koji dobijete kada Vam odgovorimo na upit je samo obavijest
NE ODGOVARAJTE NA MAIL SA Reply
Jer će biti ignorirano. Adresa nije bez razloga "
A u svakoj e-mail obavijesti o promjeni statusa, novom "ticketu" ili odgovoru imate direktnu poveznicu na konkretan upit u vašem korisničkom sučelju.