Ako Vas zanima...

Možda Vam uspijemo pomoći

Kako poslati "Zahtjev za podršku" ?

Kako poslati "Zahtjev za podršku" ?

A sada ozbiljnije objašnjenje. Previše je upita a još više mogućnosti postavljanja pitanja putem svakojakih platformi te bi trebali imati razumijevanja da niste Vi jedini koji ima nekakav problemčić ili pitanje te zamislite da nekoliko desetaka pitanja dolazi na sve moguće društvene mreže i mail adrese, pa se pak za godinu dana sjetite da ste nešto poslali a mi bi kao trebali znati gdje se to nalazi. Vrlo ambiciozno.

Iz tog razloga svi se Vaši upiti, poslani materijali kao i odgovori nalaze na istom mjestu kronološki poslagani i sa privitcima. Te postoji točno vrijeme kada je poslano, odgovoreno ili zatvoreno.

Stoga Vas Cindly molimo da se pridržavate pravila i uvjeta korištenja na obostrano zadovoljstvo.

Mail koji dobijete kada Vam odgovorimo na upit je samo obavijest

NE ODGOVARAJTE NA MAIL SA Reply

Jer će biti ignorirano. Adresa nije bez razloga "Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite." . Odgovarate iz korisničkog sučelja.

A u svakoj e-mail obavijesti o promjeni statusa, novom "ticketu" ili odgovoru imate direktnu poveznicu na konkretan upit u vašem korisničkom sučelju.

Klikom na sliku ispod otvarate video uputu:
8CORE ASSOCIATION

ITU 8Core
+385/034-431-642
OIB:   14484857067
MB:   04611799
IBAN:   HR0223900011100974958
SWIFT:   HPBZHR2X

mail 8Core   info@8core.hr

Pretplatite se na nove objave!

 

 Copyright© 2014- 2023 8Core Association.
All rights reserved.

sectigo strype